Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 3 April 2014

MENGAPA PM AUSTRALIA NI TETIBA JADI PENGAMPU NAJIB? MUSKIL PULAK YONG...(VIDEO).

PM IMalaysia datang ke Australia. Tujuan nak tengok kerja-kerja SAR yang diselaraskan oleh Australia. PM Australia John Abbot, yang dikatakan kurang empati pada pendatang haram itu tetiba begitu simpati... 

Ada udang di sebalik batu?

Hmm...muskil sungguh!

Komer pulak asyik dok buat spekulasi MH370, krew dan penumpang di Diego Garcia...Komer ingat Amerika saja ke yang penuh dengan Zionist laknatullah? 

Pesawat tu entah-entah dok di sebalik pulau jer...

Tahukah komer di Lautan Hindi itu ada dua gugusan pulau milik Australia. Namanya Christmas Island dan kepulauan Cocos. Kedua pulau itu ada landasan kapal terbang yang agak panjang.

Tahukah komer di Christmas Island ada satu kem tahanan ala Guantanamo?

KEM TAHANAN ALA GUANTANAMO

Ingin mengenali Christmas Island dan Kepulauan Cocos? Klik link di hujung N3 ini.

Berikut ialah satu video diupload oleh seorang yang berpendapat MH370 mungkin telah mendarat di Kepulauan Cocos... Teori ini bersesuaian dengan kesimpulan PM 1Malaysia yang menyebut bahawa penerbangan MH370 berakhir di Lautan Hindi.

PM 1Malaysia tak kata MH370 terhempas kan? Jadi, kalau tak terhempas, maknanya ia telah mendarat dengan selamat!

 

Betullah tu...PM 1Malaysia Najib tak bohong. Hanya media yang memandai-memandai menokok-tambah konon MH370 terhempas di Lautan Hindi.

Links:

12 comments:

  1. N3 Yong kali ini mungkin akan membuka mata bagi mereka yang punyai perasaan dan mau berfikir.

    Link yang mencerita pembenaan kem tahanan ala Guantanamo mengokohkan lagi pencarian yang Yong telah laku kan. Terutama bila di nyatakan bahawa kem tahanan tersebut ada menyebut berkaitan dengan tempat kanak kanak. Ini apa cerita.

    Kepada pehak berkuasa, gali lah klu yang telah di berikan ini. Tak salah untuk memcuba, tak gitu? Tak tau lah sekira nya ada peraturan lain yang menyekat untuk mencari bukti!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Saadun

      Jangan lupa, Australia juga sahabat US dan UK, in the world and in hell. Hahaha...

      Delete
  2. Nak pastikan Malaysia simpan je bahan buangan Lynas dan perbesarkan pemerosesan bahan asli bahaya Australia agar lebih untung kapada syrikat dan economy Australai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ahmad Basri

      Tak tau sampai bila kerajaan kita akan jadi cerdik dan boleh mengolah dan memateri perjanjian yang menguntungkan rakyat Malaysia...Sedih!

      Delete
  3. Ini cakapan org yg tak gunakan akal..he melayu sangka yg baik saja...pm kata gunakan bahasa halus.bukan mcm awak gunakan bahasa pasar tani...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yusri haneefa,

      Bahasa yang awak gunakan ini bahasa halus ke?

      Delete
    2. Salam.

      Apa guna akal kalau tak keluarkan pendapat/ buah fikiran kita, wahai Yusri yang "halus bahasa" ?

      Cakap berlapik tu halus tapi tak semestinya tulus khasnya pada orang seperti PM yang "kita cintai". It's ain't a rocket science to read between the lines.

      Delete
    3. bahasa pasar tani??? bahasa kangkung ka tu?

      Delete
  4. biasala geng otak burung unta tempat lynas nak buang segala toksik masa inilah australia & negara2 lain akan ambil kesempatan atas kelemahan geng otakl burung unta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam opisboi

      Kata orang tua-tua, belakang parang diasah lagikan tajam... belakang parang jer boleh jadi tajam, Belakang otak macai nak guna apa bagi tajam?

      Delete
  5. Pee Em guna bahasa halus? Warkahkah flip flop jer lebih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Jeffley

      Jawapan persoalan ini ada pada N3 seterusnya.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.