Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 1 June 2016

SOKONGLAH CADANGAN NIK ABDUH 100% (VIDEO)

Ya...kita patut sokong Nik Abduh tak kawan lagi dengan DAP dan PKR. Jangan lagi kasi can kepada DAP dan PKR mempergunakan PAS.

Peserta Muktamar pun sudah bertakbir tanda sokongan!

 


Tak perlu tunggu PRU14! Sekarang pun boleh!

Keluar dari Kerajaan Selangor! Kerajaan ini dianggotai oleh DAP dan PKR yang memperguna parti kamu.

Yang kini duduk dalam GLC milik Kerajaan Selangor di atas lantikan Kerajaan Selangor yang ada DAP dan PKR itu; janganlah jadi muka tembok. Sila letak jawatan!

Dr Rani jangan tak walak yer...


Jangan dipergunakan lagi oleh PKR dan DAP.

Setelah putus semua hubungan dengan DAP dan PKR, PAS bolehlah bertanding kesemua 222 kerusi Parlimen di Malaysia.

Jangan risau sebahagian daripada 222 kerusi itu adalah kerusi tradisi UMNO.  Ini kerana PAS melawan UMNO, kan? Kan?

WAKAKA!

18 comments:

  1. Salam:

    Saya sokong 100%,tinggalkan PKR dan DAP.wajib LETAK JAWATAN DI sELANGOR.Terutama sekali di Perangsang selangor.Dengan kadar segara.TIADA U-TURN selepas ini.

    ReplyDelete
  2. Yang nk perkasa mahkamah dihina..tapi bila penang institute bersama g25 dan g17 nk serap.fahaman liberal.dan hapuskan mahkamah...terkunci jari2
    Tgna pernah kata boleh berkwn.dgn setan klu dia nk tlg islam...klu asyik nk pelangkup islam jer...xyahla...jgn marah guna pktaan setan tu....sape timb ketua menteri penang tu? Terkunci lagi jari2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini rumah aku. Ikut suka akulah nak tulis atau tak nak tulis. Aku boleh tulis di sini atau di FB. Tak suka boleh jalan. Get lost!

      Jangan ingat awak tu Islam sangat!

      Delete
    2. Yg nak perkasa mahkamah ke nak perkosa syarak?
      Setakat nak cadang undang2 sekular keatas org islam boleh blah la..
      Yg bedosa jika tak sokong adalah hudud,bukan pindaan2 merapu ciptaan manusia.hukum hudud tak ada pindaan2.
      Pindaan2 ni keja setan hadi marang untuk survival politik pas.
      Contoh hukuman berzina adalah denda 4000 dan sebat 4 rotan.
      Adakah dgn membayar denda 4000 dan dirotan 4 kali maka diakhirat kelak tidak akan didakwa lagi?
      Sapa ajar kaedah sesat ni?
      Jika bayar denda dan disebat,diakhirat kelak akan diadili lg untuk kesalahan serupa,dimanakah keadilan islam?
      Tak payah la sokong ruu sekular hadi marang tu.tu cari makan punya..
      Apa yg paham tentang liberal?
      Dah berapa ribu org islam dah murtad terhasut dgn gerakan g25 dan g17 kepala bana hg tu?
      Yg menyesatkan walaun2 pas adalah hadi marang yg kononnya islam tapi menyokong najib yg terang2 merompak.
      Apa hadi marang pernah komen pasal 1mdb? Haram sepatah pun dia tak paham,jenis buta ekonomi dan tiada nilai ekonomi.yg dia tau kenyang makan dedak lanun bugis.
      Bab timb menteri penang,macha tu,yg mana salah dan keluarkan kenyataan biadab,maka tetap salah dan tetap biadab.kita tak sokong membuta tuli mcm walaun2 pas yg dimana jika pimpinan mereka kantoi berbuat sesuatu maka disokong secara buta tuli juga.
      Dah tau hadi marang kaki ponteng,tetap sokong.
      Dah tau hadi marang kaki menipu,tetap sokong.contoh penipuan hadi marang -alqardawi keluarkan surat haramkan parti amanah.
      Kalau nak listkan keharamjadahan kelaku pemimpin pas ada belambak2 lagi,penonton video lucah,pelari anak dara org,pencuri balak,dewa tokong,pelakon lucah spenda besaq dan berbagai lagi.
      Hg pi la buka blog sendiri pastu ajak2 walaun2 masuk komen dlm blog hg sambil bertempik...takbirrr
      Kahkahkah

      Delete
  3. kesian Yong....PAN Imayam opps DAPigs belum bayar komisen AMPU lagi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya komen labelling macam ini Yong tapis kerana ia mengotorkan blog ini. Tapi kali ini Yong lepaskan supaya pengunjung lain melihat macam mana rupa akhlak golongan yang mengaku menyokong perjuangan Islam.

      Delete
    2. Betul tu yong..biarkan mereka, kita tengok setinggi mana adap dn budi bicara mereka yg kononnya mereka sahaja lah memperjuangkan Islam. Nak komen sikit la adake patut parti Ialam bawak keris..sepatutnya junjung dn cium Alquran semada berarak masuk ke muktamar.. klu malu nk bawak Alquran (sebab dh geng umnongok) bawak je muqaddam, tu pun dh nampak hebat islamiknya kut...huhu

      Delete
  4. Iman dan kebijaksanaan tidak boleh diwarisi.......

    ReplyDelete
  5. Biar aje lah PAS nak buat apa pun! Dia nak terjun lubuk ke, nak tidur satu bantal dengan UMNO ke, nak pakai baju melayu dengan samping ke, lantak pi lah! PAS bukan anggota PH maka apa nak kesah lagi dengan parti orang2 sombong tu!

    Jangan ada lagi cerita2 tentang PKR nak berunding dengan PAS untuk pengagihan kerusi masa PRU14 nanti. PAS adalah musuh PH dan PAS bukan lagi parti pembangkang. PAS nak diiktiraf sebagai parti Islam pun dah tak boleh sebab dah bertukar rupa menjadi parti rasisma perkauman. PRU14 nanti adalah medan pertarungan antara PH dengan BN, lain2 parti tu hanyalah "pests and weeds" yang langsung takda guna!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  6. Setiap yang di gelar manusia bukan semua nya perfect. Ada yang kelihatan perfect di satu bidang(agama), itu pun tak 100% dan tak perfect di bidang yang lain(POLITIK). Mereka yang sedemikian bertaburan di muka bumi ini.

    Wahai pahlawan jadi jadian, elok lah kau kotai kata kata mu itu, tinggal kan sahaja jawatan yang di pegang di Negeri Selangor. Kau sendiri yang mengaku tidak bersama dengan DAP dan PKR. Bukan kah Negeri Selangor itu mereka yang menjadi kerajaan.

    Wahai pahlawan jadi jadian, sebelum memperkata kan sesuatu dengan lebih lanjut, perhatikan lah kaedaan mangsa mangsa banjir yang masih tinggal di dalam khemah dan hutang Negeri yang semakin membusut wal hal di era TGNA hutang hutang itu sudah mampu beliau susutkan. Ada kah "ISLAM" mengalak kan nya?

    ReplyDelete
  7. Kita boleh maki org lain tapi org lain x leh maki kita.... indahnya akhlak mu...

    ReplyDelete
  8. Nik Abduh ni cakap tak buat homework..cakap2 angkuh yg menempelak diri n parti sendiri..
    Kalau betul ada maruah n harga diri minta exco PAS dlm kerajaan Selangor letak jawatan..
    Tindakan Azmin tidak gugurkn exco PAS satu tindakan bijak dan jauh kehadapan dalam nelupuskn PAS dan nemberi ruang dan masa untuk AMANAH mmbina kekuatan..
    Cakap2 angkuh serta tidak mmbuat homework pemimpin2 PAS antaranya seperti Nik Abduh dan TGHH akan mmberi ruang rakyat untuk menilai sikap serta integriti mereka betbanding dgn pemimpin AMANAH..
    PAS jgn gunakn nama parti politik ISLAM kerana tanggungjawabnya berat walaupun sekadar nama je...setakat ni macam bumi dan langit ..x mmpu PAS. Membawa nama ISLAM sepatutnya dapat menarik bukan Islam kpd kecantikan Islam dari segi akhlak dan sahsiah pengikutnya dan meningkatkan Iman seoramg ISLAM tapi yg berlaku sebaliknya. Kalau dapat perbaiki akhlak dalam berbahasa pun dah cukup baik..
    Saya harap sgt supaya dibuang nama ISLAM dari nama parti PAS, kerana ianya bnyak mmbawa kerosakan pd Islam.

    ReplyDelete
  9. Pemimpin2 PAS cakap ikut suka masing2..x ada penyelarasan dalam satu2 isu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini paling ketara. Dah kembali era parti kampong.

      Delete
  10. Sombong dan bongkak, mereka merasakan gerakerja mereka sudah hebat. Pekerja-pekerja parti yg hebat tidak akan bergerak dengan effisien sekiranya tiada pengendali yang hebat. PRU13, ahli hebat sebab pengurus mereka hebat, tapi sekarang ...nak harap ustaz buat kerja ..malam la sikit ...geng ni banyak cakap jer ...buat kerja tak tau ...menguruspun tak tau...akau tau la sebb dah lama bergelumang dengan geng walaun ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. pendokong pertengahan bukan semuanya ustaz.sakitlah PIS PUS selepas ini.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.