Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 27 January 2017

KAMU INGAT KAMU SERIGALA, RUPANYA KAMU KAMBING JER

Yong tak kisah diorang ni jadi kambing hitam, kambing brown, kambing purple atau apa jenis kambing sekalipun.

Siapa suruh jadi kambing?

Allah SWT ciptakan kamu semua sebagai makhluk yang paling sempurna. Tapi kamu jadi kambing, yang berkawan-kawan dengan serigala.

Betul...Kamu memegang jawatan kanan. Kamu dapat anugerah pangkat Dato'/Dato' Seri etc..., tapi kamu tetap jadi kambing bila GLC kena selongkar.

Gambar-gambar hanya hiasan. Banyak lagi...

MALAYSIAKINI 

UTUSAN 

METRO

BERITA HARIAN 

Tahniah SPRM! Walaupun kamu gagal mengenalpasti siapa MO1 dan menahannya, tetapi kamu tetap berjaya menangkap kambing-kambing yang selama ini turut bersama serigala (yang masih bebas) meratah daging saudara-saudara sendiri.




3 comments:

  1. Assalamuaiakum Yong

    Kalo nak nyeghite lagi...kamben ijo pon tak koghang bahaye juge, nak makan pucuk balak abeh disondoinye pokok balak cume nak makan pucuk aje. Ate bile datang bah, itu lantak mengkome le...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikum salam ahmad saleh

      Bah tu bukan apa, cuma dugaan daripada Allah SWT. Rakyat harus tabah. Kalau di Pulau Pinang baru le namanya "Allah bayar tunai."

      Delete
  2. Tangkap kejap je tu. Kecoh satu kampung lpas tu tak ada hukum ape2.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.