Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 26 May 2016

PADAH GURAUAN MB YANG HILANG GELARAN (UPDATE: VIDEO)

Hari ini (dan beberapa hari sebelumnya) cerah betul cuaca di Malaysia. Bukan sebab takde hujan. Tetapi sebab seorang MB tanpa gelaran telah dimalukan oleh sekumpulan guru.

Kabarnya guru-guru tersebut tidak bertepuk tangan!

Akibatnya ada pengarah yang otak jadi biol:


Maka sesi belajar bertepuk tangan pun diadakan:

MALAYSIA DATELINE

Hari ini MB yang hilang gelaran ini kata dia hanya bergurau:

MALAY MAIL

Inilah gurauan yang boleh masuk ke dalam Malaysia Book of Records sebagai Gurauan Paling Tak Masuk Akal atau The Most unintelligent Joke atau dalam bahasa kasarnya Lawak Paling Bangang.

Kita tunggu sama ada Sultan Trengganu gembira menikmati gurauan seperti ini.

Jom layan video yang bakal masuk rekod ini:





6 comments:

  1. Dah lah dimalukan olih cikgu2 bila dh kluar viral watsap Bangang Yab Mb ni lagi laa Ke Malu an besor.aoa punye Terrrr Gurau

    ReplyDelete
  2. Kaki pembodek memang hebat dan ramai di kalangan guru guru.Mereka ini yang cepat naik pangkat dan ramai berada ditampuk kepimpinan pendidikan.Itu sebab tahap pendidikan negara berada pada kelas dunia.. the best in the world sehingga lebih baik dari German.Inilah yang pernah diwar warkan oleh bekas menteri pelajaran tidak lama dulu.Tk.


    ReplyDelete
  3. Salam yong

    Bukan setakat biol

    Otak oghang ghanu dari zaman batu bersurat sampailah zaman stadium runtuh

    Adalah otak penyu wal kerbau pendek

    ReplyDelete
  4. begitulah..kaum guru memalukan mb..mereka pula digunakan untuk menyokong mb oleh kppn.Sedarlah wahai kaum guru..

    ReplyDelete
  5. kaal kat nagaar kapir, tentu dah letak jawatan kerana lawat bodoh camni!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.