Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 30 November 2013

KENANGAN MENGUSIK JIWA USTAZ KAZIM BUKAN AHLI UMNO (VIDEO)

Yang inipun fitnah jugak ghopernyer...

Ini bukan Ustaz Kazim. Ini entah siapa-siapa menyamar sebagai Ustaz Kazim.

Kesian...Mamat ni asyik kena fitnah jer... Katanyalah.


Najib ni gila agaknya lantik orang yang bukan ahli UMNO jadi Ahli Majlis Tertinggi UMNO.


Jika terlepas N3 Yong terdahulu yang orang kata spekulasi sebab Ustaz Kazim mengaku dia tak pernah jadi ahli UMNO, boleh baca di sini.

Siapa buat spekulasi?

1 comment:

  1. Salam.

    Ceramah dia bagus... sebab bersulam jenaka... who's not be loved... UIA, ust. Shamsuri, sapa pun akan mudah terima ceramah gitu. Boleh dipuji dia ni dalam bab ni...credit where credit is due.

    TAPI obvious dia ni pun ada agenda.. & tak tahan kritikan. macam mana dia nak duk tenang dalam dunia politik, entah le...Belum apa-2, sebelum PRU13 dia kabo dia & keluarga nak ditembak, diugut... komen orang dia cepat kecik hati sampai kata orang lain tahu nak hentam dia TAPI sekupang tak tolong dia? Yes, dalam PAS, ramai pun lagi susah nak berjuang Islam.... mungkin dia dah serik & nak merasa "transformasi".

    Elok le dia join UmNo, semoga dia kaya raya & senang lenang dengan duit, kuasa & pengaruh... kalau itu yang dia nak?

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.